Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga

h2o just add water

animka jak lewis i charlotta się całują:





animka dziewczyn w morzu




teraz dam wam styl cleo sertori:

Styl Cleo: ubrania

CleoSertori wyróżnia się z tłumu. Śmiało łączy różne kolory i fasony.Pamiętaj jednak,że nie wolno przesadzać! NIE łącz wzorów np. kratki zkółkami.  Cleo lubi zarówno delikatne,pastelowe kolory jak i wyraźnebarwy. Jeśli również masz ciemną karnację dobrze ci będzie w fioletach.Przykładowy zestaw ubrań (by wyglądać jak Cleo):

Na codzień:

-fioletowa obcisła bluzeczka na wąskich ramiączkach

-biała zwiewna bluzka na grubych ramiączkach (założyć na fioletową bluzkę)

-dżinsy

-orginalna torba

-biały zegarek (może być inny kolor byle pasował)

-srebrny wisiorek

Do szkoły:

-fioletowa bluzka

-oliwkowe bolerko

-dżinsy

-brązowa opaska

Wskazane są również odcienie różu,wiśniowe,ciemno zielone,brązy.

Ok to najpierw:

- Fryzura.

Co zrobić,aby mieć włosy jak Cleo? To bardzo proste.

Krok pierwszy: Umyj włosy i na lekko wilgotne pasemka (tylko z tyłu głowy!) nawlecz paplioty lub coś w tym stylu.

Krok drugi: Dosusz pasma (papiloty nadal mają być na głowie).

Kroktrzeci: Co z grzywką? Zawiń ją w duży wałek i osusz suszarką. Jeśli niemasz dużego wałka równie dobrze może to być okrągła szczotka,którąbędziesz rozczesywać grzywkę do góry pod ciepłym prądem suszarki.

-Makijaż

Cleolubi kolory "ziemi". Jeśli nie masz ciemnej karnacji używaj kremówopalających (pamiętaj jednak,że nie jest to zbyt zdrowe dla skóry).Sertori używa ciemnych najczęściej brązowych pomadek lub błyszczyków(te drugie rzadziej). Oczy pociąga ciemnym tuszem,a brwi maluje ciemnąkredką ( może o tym nie wiecie,ale ja to zauważyłam. Ostrzegam,że efektnie musi być taki sam jak w serialu.) Cleo używa również podkładu.Cieni do oczów używa sporadycznie,a nawet jeśli to ma byc zbliżonykolor do ubrania

Syngaturki:

 
  http://i30.tinypic.com/34y2vzc.png

  http://i32.tinypic.com/f374et.png

 http://i28.tinypic.com/154vrxz.png

  http://i27.tinypic.com/35a6iog.png

  http://i28.tinypic.com/68c2g0.png

 http://i29.tinypic.com/2utqg4z.png
 

-----------------------------------
Darmowy hosting zdjęć FotHost.pl FotHost.pl - darmowy hosting zdjęć, obrazków, własne albumy
-------------------------------------
3. Polecenie Blogów:
 
 

 
 

 
 

 

 
Phobe Tonkin
 
Phoebe Tokin
 
Phoebe Tonkin
 
 
Phoebe Tonkin
 
Phoebe Tonkin
 
Phoebe Tonkin (Cleo)


Animki:

 

  

Paski:

 kliknij na miniaturkę

   

 


 

 

  

  

  

 

  

  

  

  

  

   

 

  

  

2.Sesyjki Cariby:-]

  

  

  

  

  

II sesja Cariby:

  

  

 


1.Ikonki:-)

  img187/3715/zemmaspotog3.jpg    Mam nadzieje że sie podobają ;-)

2.Informacje O Dawnych Syrenach:-)

Louise, Julia i Grace-

tak samo jak Rikki, Emma i Cleo znalazły tajemnicze przejście na Mako

 a w nim...tajemnicze,księżycowe jeziorko!

Oczywiście weszły do niego a tam

spodkała je niezwykła moc!

Trzy przyjaciółki stały się syrenami!

Na znak swojej przyjażni i tajemnicy podarowały

sobie wisiorki.

Jednak nie zawsze było łatwo...

Julia miała chłopaka i powiedziała mu o wszystkim.

On wykorzystał to i zrobił jej zdjecia!Na szczęście jej przyjaciółki zjawiły się na czas i wrzuciły aparat do wody.

A co dzieje się teraz z dawnymi syrenami?

-Louise jest dobrą przyjaciółką obecnych syrenek.

Bardzo im pomaga.

Podarowała swój wisiorek Emmie.

-Julia niestety umarła.

Jej wisiorek był w sklepie.

Kupiła go Miriam ale Rikki go ,,przejeła".

-Gracie jest babcią nowej syreny Charlotte.

Jej wisiorek znalazła Emma ale uznała że

Cleo lepiej się nim zaopiekuje i oddała go jej.

 

 

3.Informacje O Mocach:-)

Rikki:

W pierwszym sezonie mocą Rikki było rozgrzewanie wody.

Rikki kładzie nad czymś ręke

po czym powli ją ściska a im mocniej rękka jest ściśnięta

tym woda jest bardziej gorąca i bardziej wrze.

W drugim sezonie mocą Rikki będzie ogień.

Będzie mogła rozpalać wszystko dookoła.


Cleo

Cleo jako pierwsza dowiedziała

się o tym, że oprócz tego że dziewczyny są syrenami

to jeszcze mają niezwykłe moce.

Mocą Cleo w pierwszym sezonie jest władza nad wodą.

Polega to na tym, że może ona

unośić wode.

Dziwne jest to że woda tak jagby przybywa przy unoszeniu.

W drugim sezonie nową

mocą Cleo będzie kontrola wiatru.


Emma

W pierwszym sezonie moc Emmy to zmrażenie wody.

W jednym momęcie

dzięki Emmie woda staję się lodem.

Działa to na jej koryść np.

morze przerobić sobie sok w loda.

W drugim sezonie Emma dostanie podobną moc.

Będzie mogła zamrażać ale wszystko dookoła.





Wywiad:

 

  

Claire Holt


Jaka jest twoja ulubiona książka i dlaczego?

Moja ulubiona książka to "To Kill A Mockingbird". To naprawdę klasyczna książka i ja po prostu kocham tą historię.


Jaki jest twój ulubiony film i dlaczego?

Mójulubionyfilm to "Little Miss Sunshine". To jest taki zabawny film irzeczywiściezawsze jestem w takim nastroju, kiedy go oglądam!


Jaka jest twoja ulubiona płyta?

Nie mam ulubionej płyty. Lubię różne typy muzyki, zależy, jaki mam nastrój.


Co robisz w wolnym czasie?

Kiedymamwolny czas, spędzam go z przyjaciółmi i rodziną. Kocham równieżsport;spędzam na świeżym powietrzu tyle czasu, ile mogę.


Jaki jest twój ulubiony sport?

Lubiębardzodużo sportów, ale chyba najbardziej lubię "waterpolo". Odzawszekochałam pływać, a to jest więcej zabawy niż zwykłe pływanie.


Czy masz motto lub ulubione powiedzenie?

"La Dolce Vita" - Życie jest piękne!


Co jest najlepszą rzeczą w byciu syrenką?

Pływanie z delfinami!

 

 

 

Phoebe Tonkin


Jaka jest twoja ulubiona książka i dlaczego?

W wolnym czasie lubię czytać "Catcher in the Rye" napisaną przez ".D. Salinger".


Jaki jest twój ulubiony film i dlaczego?

"Blue Lagoon" lub "Garden State".


Jaka jest twoja ulubiona płyta?

Słucham Mickey Avalon.


Co robisz w wolnym czasie?

Chodzę na plażę, czytam książki lub spotykam się z przyjaciółmi.


Jaki jest twój ulubiony sport?

Tenis.


Czy masz motto lub ulubione powiedzenie?

Bądź samodzielny.


Co jest najlepszą rzeczą w byciu syrenką?

Pływanie z delfinami, lub młode rekiny.

 

 

  

Cariba Heine

 


Jaka jest twoja ulubiona książka i dlaczego?

Mojaulubionaksiążka to "Long Walk to Freedom" Nelsona Mandelasa. Tonaprawdęinteresująca autobiografia! Mandela miał naprawdę zdumiewającozabawneżycie!


Jaki jest twój ulubiony film i dlaczego?

Mam bardzo dużo ulubionych filmów, coś około 300! Wypada pamiętać pierwszy. Był on tak wspaniały, że nie da się go opisać!!


Jaka jest twoja ulubiona płyta?

Trudnepytanie.Ostatnio podoba mi się "Black Holes" i "Revolutions" autorstwaMuse.Wprawiają mnie w dobry nastrój, no i uważam, że Muse to dobryzespół.


Co robisz w wolnym czasie?

Kiedy mam wolny czas tańczę, chodzę na zakupy i słucham muzyki.


Jaki jest twój ulubiony sport?

Moim ulubionym sportem jest gimnastyka rytmiczna.


Czy masz motto lub ulubione powiedzenie?

Dla rozsądku zdarza się wszystko.


Co jest najlepszą rzeczą w byciu syrenką?

To, że ma się ogon, i że można pływać naturalniej niż gdy ma się ludzkie ciało.

 

 

 b)Ten mozecie wstawiac na swoje blogi,za darmo!

.Ikonki specjalnie dla was:

 

   

Mam nadzieje że ładne,niestety nie sa robione przezemnie tylko przez blogaska syrena-rikki.

.Artykuł z Fun Clubu:

Dziśwnotce m.in. test w Fun Clubie! W poprzednim wydaniu był krótkiartykul,który byl w nr. marcowym, a miedzy czesie wyszedl juz nr.kwietniowy i wnim tez bylo troszkę o H2o, krutki tekst w dziale Zabawai test, którybył całkim fajny! Oczywiście wyszły mi syrenki;D Toudowadnia że FunClubjest chyba najlepsza gazetą!! A oto ten test:

 

Najlepiejgozapisać i otworzyć np. na Paincie bo tam tekst będziewyraźny!

.Free Laye:

Darmowy hosting zdjęć FotHost.pl FotHost.pl - darmowy hosting zdjęć, obrazków, własne albumy

 

Darmowy hosting zdjęć FotHost.pl FotHost.pl - darmowy hosting zdjęć, obrazków, własne albumy

 

Darmowy hosting zdjęć FotHost.pl FotHost.pl - darmowy hosting zdjęć, obrazków, własne albumy

 

 

 

 

 

Ikonki:       


śliczne zdjątka

neue11.jpg

Te zdjęcie jest najśliczniejsze! Mi się bardzo podoba!

neue05.jpg

xxx

neue06.jpg

To chyba najśmieszniejsze zdjęcia!

neue10.jpg

I love...Czy aby napewno?!

neue09.jpg

Heh..Jaka niespodzianka ;)

neue08.jpg

Nie ładnie tak podglądać!

drehspass06.jpg

Lewis Ah Ten Lewis I Kamery ;D

drehspass08.jpg

Czasem Na planie Bywa Śmiesznie!

neue04.jpg

Szykuje Się Wojna Syren Heh xD

neue02.jpg

Tu już nie jest tak śmiesznie!


Animka:








Ikonki:




 


1.

nichtlustig08.jpg

Czyżby Claire Była zdziwiona hm..Buntowniczka?! ;*

2.

nichtlustig03.jpg

Cariba Coś widocznie nie rozumie! ;*

3.

nichtlustig02.jpg

Ale ciepło tam jest,normalnie Sahara!  ;*

4.

nichtlustig01.jpg

Makijaż i Phoebe to nierozłączne słowa! ;*

5.

nichtlustig.jpg

I Znowu Phoebe i Makijaż ;*

6.

nichtlustig07.jpg

Cariba Tylko nie w nas! ;*

7.

nichtlustig05.jpg

Cleo,Cleo Ta Nasza Biedna Cleo! ;*

8.

nichtlustig04.jpg






Zdjęcia:

Super świerze zdjątko:

emmabocznazy8kq6.png

 

Śliczne zdjątka!


1.bmp

2.

5.bmp

3.

4.bmp

4.

3.bmp

5.

2.bmp

6.

10.bmp

7.

9.bmp

8.

8.bmp

9.

7.bmp

10.

6.bmp

11.

14.bmp

12.

13.bmp

13.

12.bmp

14.


11.bmp





  



Focie:

 


 

Sąto bardzo stare Foty Caribi w BWH

 

Tapetki...Takiejakieśnie podpisywałam! No ale chociaż mnie poinformujcie zebierzecie!Podobaja wam sie,mi sie podoba a zwłaszcza ta 2. Jestprzepiękna!










  


Love.bmp

 

Uff....bmp

 

Swiming.bmp

 

Rikki And Zane.bmp

 

Opss....bmp

 

Yeah!.bmp

 

What.bmp




:




otka |02|

10.jpg

Fotka |03|

9.jpg

Fotka |04|

1.jpg

Fotka |05|

3.jpg

Fotka |06|

5.jpg




6.jpg



H2O – wystarczy kropla (ang. H2O: Just Add Water, 2006-??) – australijski serialopowiadający o trójce dziewczyn – Emmie Gilbert, Cleo Sertori i RikkiChadwick, które przypadkiem nabywają zdolność przemiany w syrenę przy każdorazowym kontakcie wodą.

PewnegodniaZane zwabił Cleo na swoją motorówkę, po czym zepchnął ją na pełnemorze,wiedząc, że Cleo nie potrafi pływać. Z pomocą przybyła Rikki,któranaprawiła uszkodzony silnik w motorówce Zane'a i obieodpłynęły,zabierając po drodze Emmę. Pomimo protestów Emmy, wypłynęłyna otwartemorze. W pobliżu wyspy Mako silnik łodzi znowu się zepsuł.Dziewczynydotarły na wyspę,gdzieprzez przypadek znalazły się w dziwnej jaskini. Próbując z niejwyjść,odnalazły tajemnicze jeziorko pod kraterem wulkanicznym,mającepołączenie z otwartym morzem. Postanowiwszy tamtędy przepłynąć,weszłydo wody w momencie, w którym jeziorko było oświetlone światłem księżyca w pełni.

Kiedywypłynęły,nadszedł ratunek - dziewczyny z wyspy zabrała policja wodna.Następnegodnia odkryły, że przy najmniejszym choćby kontakcie z wodązamieniająsię w syreny. Serial koncentruje się na sposobach, w jaki dziewczyny to ukrywają i jak próbują mimo tego normalnie życ.[edytuj] Postacie

 Główne

  • Rikki Chadwick–jedna z syren, posiada moc podgrzewania wody. Ma potargane bardzojasnewłosy i błękitne oczy. Na początku pierwszej serii jest nowądziewczynąw sąsiedztwie, postrzeganą jako inną i buntowniczą. Rikki masilnypociąg do przygód. Jako pierwsza w pełni zaakceptowała swoje nowemoce,chociaż jako ostatnia odkryła swoje zdolności. Podczas trwaniapierwszejserii bliżej poznaje Zane’a i chociaż na początku serialu niemoże goznieść, w połowie pierwszej serii zaczyna sie z nim regularnieumawiać.Związek trwa do momentu, w którym Zane odkrywa, że Rikki, Cleoi Emma sąsyrenami. Po tym wydarzeniu, kiedy Zane pomaga dziewczynomuciec zpułapki Doktor Denman, oboje dochodzą do wniosku, że jest tozwiązek bezprzyszłości i postanawiają zostać tylko przyjaciółmi.Jednakw drugiejserii znowu zaczynają coś do siebie czuć i postanawiająwrócić dosiebie. W przeciwieństwie do reszty głównych bohaterek,niewiele wiadomoo jej rodzinie. Jej rodzice rozwiedli się i Rikkizamieszkała z ojcem. Wdrugiej serii możemy zobaczyć dom Rikki oraz jaksię mają jej stosunki zojcem.
  • Cleo Sertori – jedna zsyren, posiada mockontrolowania wody. Jest smukła i posiada długie,gęste brązowe włosy,które często związuje z tyłu głowy, oraz zieloneoczy. Nieśmiała i miładziewczyna, na początku nie umiała pływać i niechciała zaakceptowaćswoich mocy, jednak z czasem zrozumiała, że byciesyreną nie musioznaczać tylko niepotrzebnych kłopotów. Aby poradzićsobie z niechęciądo wody rozpoczęła pracę w parku wodnym. Mieszka zrodzicami i młodsząsiostrą, która nieustannie jej dokucza. Jednak wdrugiej serii jej mamazostawi ją i siostrę z ojcem. Cleo w dwóchostatnich odcinkach pierwszejserii zaczyna spotykać się ze swoimprzyjacielem, Lewisem. Na początkudrugiej serii z nim zrywa, leczpotem znów staja się parą.
  • Emma Gilbert– jedna zsyren, posiada moc zamrażania wody. Jest wysoka, szczupła i madługieblond włosy oraz niebieskie oczy. Świetna pływaczka, zanimzostałasyreną, była członkiem szkolnej drużyny pływackiej, jednak abyukryćswoje moce i ogon musiała zrezygnować. Przygotowywała Byrona dozawodówpływackich. Odpowiedzialna, dobrze zorganizowana i poważna jakna swójwiek dziewczyna. Jest perfekcjonistką, co czasami prowadzidokonfliktów z jej przyjaciółkami, kiedy coś idzie nie po jejmyśli.Mieszka z rodzicami i młodszym bratem, Elliottem. W jej rodziniepanujeatmosfera wzajemnego zaufania i szczerości, więc zmuszonadoutrzymywania swoich mocy przed rodzicami w sekrecie dziewczynaczęstomiewa z tego powodu wyrzuty sumienia. Emma podkochuje się wByronie ichociaż uczucie to jest odwzajemnione, nie są oni parą. Wdrugiej seriiznajduje sobie chłopaka, Asha.
  • Lewis McCartney–przyjaciel Cleo z dzieciństwa, przez większość pierwszej seriijestjedyną osobą, która wie o mocach syren i wielokrotnie pomaga imuniknąćzdemaskowania. Do mocy dziewczyn podchodzi w sposób naukowy,próbująclogicznie wyjaśnić sobie i im, co zaszło, nie przyjmując dowiadomościmożliwości, że logiczne wyjaśnienie nie istnieje. Jego pasjąpoza naukąjest wędkarstwo. Lewis jest zadurzony w Cleo, a pod koniec pierwszej serii zaczyna sie z nią spotykać.

 Drugoplanowe

  • Zane Bennett–pewny siebie, zarozumiały, bogaty i nieprzyjemny chłopak. Napoczątkuserialu jego głównym zajęciem było uprzykrzanie życiagłównymbohaterkom, kiedy jednak jedna z nich ratuje go przedutonięciem, a onzauważa jej rybi ogon, zaczyna intensywnie poszukiwaćmorskiegopotwora, który go uratował. Angażując w swoje poszukiwaniam.in. ojcaCleo, staje się poważnym zagrożeniem dla syren. Kiedy ojciecZane’awraz z doktor Denman więżą syreny na wyspie Mako, a chłopakodkrywa ktobył jego morskim potworem, pomaga dziewczynom uciec. MatkaZane’a nieżyje i chłopak mieszka sam z apodyktycznym ojcem, traktującymgo jakswojego chłopca na posyłki. Chociaż w pierwszych odcinkach Zaneniepróbuje się temu przeciwstawić, to dzięki znajomości z Rikki, zktórąłączą go wspólne problemy, udaje mu się w końcu nie tylkopostawić, alerównież dojść z ojcem do porozumienia pod koniec pierwszejserii.
  • Ash - pracuje w kafejce Juice Bar.Poznajemygo w drugiej serii, gdzie staje się chłopakiem Emmy. Wostatnim odcinkudowiaduje się o mocy dziewczyn i wcale się tym niemartwi, wręczprzeciwnie, uważa, że to super.
  • Pani Chathan–enigmatyczna, starsza kobieta, która w młodości sama była syreną.Niewiadomo, w jakich okolicznościach straciła swoje moce, posiadajednakbardzo silną intuicję i wielokrotnie pomaga dziewczynom odnaleźćsię wnowej sytuacji, ostrzegając je przed pełnią księżyca i radząc,jakuniknąć związanych z nią niebezpieczeństw. Niestety, nie zobaczymyjejw drugiej serii.
  • Miriam Kent – uczennica tejsamejszkoły, co syreny. Bardzo popularna i zarozumiała, rywalizujezgłównymi bohaterkami. W pierwszych odcinkach serialu byładziewczynąZane’a i razem uprzykrzali życie Cleo, Rikki i Emmie, jednakw końcuzmęczony jej intrygami chłopak zostawił ją.
  • Tiffany – Przyjaciółka Miriam. Chodzi do tej samej szkoły co syreny.
  • Byron – zdolny i przystojny surfer, uczeń tej samej szkoły, co syreny. Podkochuje się w Emmie, ale nie są parą.
  • Nate – zakochany w Cleo kolega Zane’a, większą rolę ma w drugiej serii serialu.
  • Kim Sertori–młodsza siostra Cleo. Wścibska i złośliwa, często wywołuje wdomusprzeczki. Ukradła pamiętnik Cleo i wraz z Elliotem chciałazdemaskowaćsyreny, lecz im się nie udało.
  • Don Sertori– ojciecCleo i Kim. Rybak. Bardzo surowo wychowuje swoje córki, ciężkomu siępogodzić z faktem, że Cleo nie jest już małą dziewczynką, przezconieprzychylnie traktuje zainteresowanych nią chłopców. Lubi Lewisa,zktórym łączy go wspólna pasja. W drugiej serii sam wychowuje córki.
  • Bev Sertori – mama Cleo i Kim. Jest nauczycielką.
  • Lisa Gilbert–mama Emmy. Była ratowniczką. Gdy miała 12 lat uratowała tatęZane’aprzed utonięciem. Widzi, że coś dzieje się z jej córką, zwłaszczapotym jak Emma odeszła z drużyny pływackiej, i dokłada wszelkichstarań,aby jej pomóc.
  • Neil Gilbert – ojciec Emmy.Widzi, żecoś dzieje się z jej córką, zwłaszcza po tym jak Emma odeszłaz drużynypływackiej, i dokłada wszelkich starań, aby jej pomóc.
  • Elliot Gilbert–młodszy brat Emmy. Jest przeciwieństwem Kim, bardzo spokojny izawszeuprzejmy. Bardzo kocha starszą siostrę i stara się spędzać z niądużoczasu. Zakochał się w Rikki, gdy ta uratowała mu życie. Razem zKimpróbował zdemaskować syreny.
  • Willfred – właściciel Juice Bar, ulubionej kafejki dziewczyn i jednocześnie szef Emmy.
  • Mitch – trener delfinów w parku wodnym i szef Cleo.
  • Angela Sertori – kuzynka Cleo, pojawia się w odcinku Huragan Angela. Skłóciła Cleo z Kim. Lubi jak się spełnia jej zachcianki.
  • Harrison Bennett–ojciec Zane’a. W młodości pobił rekord w opłynięciu wyspy Mako. Wczasietrwania serialu jest bezwzględnym businessmanem i próbujezarobić nawyspie, kosztem tamtejszego ekosystemu, jednakże przezinterwencjęRikki, Emmy i Zane’a, zostaje zmuszony do wycofania się ztego interesu.Jest bardzo szorstki dla syna i nie akceptuje Rikki,jednak na koniecpierwszej serii jego stosunek do Zane’a zmienia się nalepsze.
  • Dr Denman – biolog morski. Lewis, próbując zbadać naukowo przypadłość swoich przyjaciółek, bada próbkę ich DNAwjej laboratorium i zapomina ukryć wyniki, przez co doktor Denmanodkrywaistnienie syren. W dwóch ostatnich odcinkach pierwszej seriiudaje jejsie odkryć tożsamość syren i złapać je. Dziewczyny uciekają iabyuwolnić się od doktor Denman, na jej oczach rezygnują ze swoichmocy(tylko na 12 godzin).
  • Greg – pracuje dla Doktor Denman.

 Komplikacje

Choćdziewczętastarają się utrzymać swoje ogony w tajemnicy, częstopowstająkomplikacje, przez które tajemnica syrenek może zostać odkryta.

  • Morski Potwór
GdyZanewszedł na łódź pani Chathan w sprawie jego skutera, onastraciłaprzytomność. Emma i Lewis uratowali ją. Zane został na wrakuabyposzukać skarbu. Okazało się, że jest nim zwykły wisiorek. Drzwiłodzizatrzasnęły się, a wrak zaczął tonąć. Zane topił się. Straciłjużnadzieję, że przeżyje. Wtedy Emma ruszyła na ratunek. Emma swoimsilnymogonem uszkodziła drzwi, które się otworzyły. Zane zobaczyłkawałek jejogona. Od tamtej pory szukał w wodach „Morskiego Potwora”.Najpierwpoprosił o pomoc Lewisa. Prawie zobaczył Cleo, ale dziewczyna wporęuciekła na wyspę. Później Cleo udostępniła mu bibliotekę zksiążkami omorskich stworzeniach. Zane miał nadzieję znaleźć swojegopotwora.Dziewczęta nie były bezpieczne, ponieważ Zane ciągle przebywałwpobliżu Mako. W odcinku Fałszywy trop zobaczył Emmę jako syrenę.
  • Pamiętnik Cleo
Cleopisałazaszyfrowany pamiętnik o syrenach. Pamiętnik odkryła Kim,kiedyprzeszukiwała szufladę Cleo, aby znaleźć pasek. Kimzaczęłapodejrzewać, że Cleo, Emma i Rikki to syrenki i nie tylko je.Ona iElliot zaczęli śledzić dziewczyny. Elliot chciał wylać wodę naEmmę,ale mu się nie udało. Kim zobaczyła kawałek ogona w łazience.Cleo,Emma i Rikki próbowały zmylić Kim i nawet im się to udało. W tensposóbKim myślała, że syrenami są: Emma, Rikki, Cleo, Lewis, Miriam ijejkoleżanka. Podczas konkursu na Miss Oceanu, w którym brała udziałCleo,Kim oblała wodą całą scenę. Zobaczyła, że Cleo się nie przemienia(Cleoużyła mocy aby woda ją ominęła). Jej podejrzenia zniknęły, aCleopowiedziała jej, że ogon w łazience to była część stroju nakonkurs, apamiętnik zadaniem domowym na temat bajki „Mała Syrenka”.
  • Sprawa próbki
Gdywmieście pojawiła się doktor Denman, Lewis próbował skorzystać zjejmaszyn do analizy próbki pobranej od Cleo. Cleo obcięła sobiepaznokieći dała go Lewisowi aby ten ją poważnie zbadał. Lewis pomyślał,że możew ten sposób dowie się co wywołało u syren metamorfozę. PobadaniachLewis zapomniał wziąć próbki – znalazła ją doktor Denman.Zaciekawiłoją zmieniające się DNA. Zaczęła badać sprawę syren. Miałanadzieję, żeLewis jej w tym pomoże. On jednak zrezygnował z tegopomysłu. Denmanodjechała, a syrenki były bezpieczne. Ale nie na długo(Denman wróci)…
  • Syreny Zdemaskowane
GdygroźnaDenman wróciła zainstalowała pod wodą kamery niedaleko wyspyMako. Gdysyreny przepływały niedaleko Mako kamery je zarejestrowały iDenmanmiała niezbity dowód na to, że dziewczyny są syrenami.Następniewykorzystując telefon Lewisa sprowadziła dziewczyny na wyspęMako izdemaskowała je razem z ojcem Zane’a, Harrisonem i samym Zanem.Zanezauważając Rikki jako syrenę wymyślił plan z Lewisem i pomogliwydostaćsię dziewczynom z pułapki. Dziewczyny wysłuchując Pani Chathamimyśląc, że po wejściu o pełni księżyca do księżycowego jeziorka naMakostracą całą swą moc, zrobiły to – jednak straciły swą moc tylko na12godzin. Doktor Denman wyjechała myśląc, że nie będzie miała jużpożytkuz syren, a dziewczyny choć były zdemaskowane to były bezpieczne.

 Księżycowe zaklęcia

Gdyksiężycjest w pełni, dziewczyny nie mogą na niego patrzeć ani dotykaćwody –jeśli to zrobią, dzieją sie z nimi dziwne rzeczy.

  • Emma: Szczerość
Pierwszazostałazaczarowana Emma. Dziewczyna była nieznośna i szczera. Mówiłabrzydkierzeczy, obrażała ludzi i jadła sardynki. W dodatku powysuszeniu jejogon nie chciał zniknąć!. Cleo i Rikki musiały ją kryć wbarze. Cowięcej pod wpływem zaklęcia Emma pocałowała dwa razy Byrona.Żadna zdziewczyn podczas tego czaru nie moze kontrolować swoich mocy,anastepnego dnia nic nie pamieta (z czasu pelni).
  • Cleo: Syreni śpiew
Cleozostałazaczarowana jako druga: Zaczęła ładnie śpiewać. Lewis odkrył,że stałasię syreną z mitologii – jej śpiew przyciąga mężczyzn. Chłopcyz całegomiasta przyszli do jej domu. Gdy Cleo miała mokre ręce, jejogon się niepojawił. Miał się odbyć koncert Cleo. Niestety, podczasniego prawdziwygłos Cleo wrócił.
  • Rikki: Wielka moc
Rikkizostałazaczarowana jako trzecia. Podczas pełni Rikki nie kontrolujeswoichmocy. Nagrzewa wszystko wokół, włącznie z sobą. Gdy Rikkipopłynęła nawyspę Mako, spowodowała pożar. Kiedy spotkała się tam zZanem, którypolował na swojego Morskiego Potwora, pocałowałago. Oparzyła go tak mocno, że stracił przytomność. Najgorsze było dlaRikki, że nie pamiętała co robiła tamtej nocy.

 Obsada

Piosenka:

 

H2o-wystarczy kropla wody-Piosenka po polsku.
 
 
Mam w sobie moc niezwykłą, mogę użyć jej gdy chcę.
  I w podwodnym świecie zniknąć, jakże w nim cudownie jest.
  Lubię pływać w wielkim oceanie, nie ma granic nic!
  Bo ja mam tajemnicę swą, domem mym podmorska toń,
  spójrzcie w nią, bo twoja moc to me królestwo.
  Bo ja mam tajemnicę swą, domem mym podmorska toń,
  i wierze że ten świat ogromną muszlą jest, a ja perłą jej.

  My się trzymamy razem, to jest piękna liczba trzy.
  Niech tak już będzie zawsze: Świat podwodny, magia w nim.
  Skoczmy razem po przygodę, choćby i na morskie dno, przecież
  uwielbiamy wodę, nasze H2O! Bo ja mam tajemnicę swą, domem
  mym podmorska toń, spójrzcie w nią, bo twoja moc to me królestwo.
  Bo ja mam tajemnicę swą, domem mym podmorska toń, i wierze że,
  ten świat ogromną muszlą jest, a ja perłą w niej!
  Dołącz do nas, czas ucieka. Jest wiele do zrobienia, przecież wiesz.
  Trudna Cię decyzja czeka, czy podmorski świat zostawić chcesz?
  Bo ja mam tajemnicę swą, domem mym podmorska toń, i wierze że
  ten świat ogromną muszlą jest, a ja perłą w niej.






         

 

  

 

  

 test



.Umowilas sie z chlopakiem a on  nie przyszedl.

   Co robisz ?

a) dzwonie do niego

b) czekasz i sie martwisz

c) idziesz do jego domu i robisz mu awanture

d) z placzem  wracasz do domu

 

2.Gdzie pojdziesz w sobotni wieczor ?

a) na basen

b) do kawiarenki

c) nigdzie

d) razem z chlopakiem w romantyczne miejsce

 

3.Twoje najwieksze marzenie to :

a) wygrac konkurs

Głosuj (0)

ashley222 18/06/2008 12:24:43 [Powrót] Komentuj







O mnie

Dodaj do Ulubionych
Cześć!
Nazywam się Natalia.
Moja ulubiona syrenka
to Rikki
Ulubiony Kolor
to fioletowy
Styl sportowy
Ozdubki
czachy Moro
Filmy
H2o just add water
Picie
Nestea
Dezodorant
Rexona fun sprit
gdybym miala moce
wybralabym
podgrzewanie wody
i ogień
Marzę o
tym żeby
zostać piosenkarką
Prosze was
zostawiajcie
komentarze

W tej chwili jestem {akcja}

Księga go�ci
Wpisz się
Zobacz wpisy

Było tu 18295 syren...

Spełnione marzenia
2008
Czerwiec


Linki


Ulubieni






Kluby
{kluby}

Elita



Wejdz i wybierz cos dla siebie!!

Szablon & HTML by Eris
Grafika from google.com